• ორშ – პარ :10:00 – 18:00
  • + 995 322 23 44 33
  • info@eppm.org.ge
  • სიახლეები

    The Background Paper “Leadership for Inclusive Education in Georgia,” part of UNESCO’s Global Education Monitoring Regional Report, is now publicly available

    The published report is part of the UNESCO 2025 Global Education Monitoring Regional Report focused on Central and Eastern Europe, the Caucasus, and Central Asia. It was developed by researchers at the International Institute of Education Policy, Planning, and Management….

    იუნესკოს განათლების გლობალური მონიტორინგის რეგიონული ანგარიშის ფარგლებში შემუშავებული მიმოხილვა „ლიდერობა ინკლუზიური განათლებისათვის საქართველოში“ საჯაროდ ხელმისაწვდომი გახდა

    გამოქვეყნებული ანგარიში წარმოადგენს 2025 წლის განათლების გლობალური მონიტორინგის (GEM) რეგიონული ანგარიშის „ლიდერობა ინკლუზიური განათლებისთვის- ცენტრალური და აღმოსავლეთ ევროპა, კავკასია და ცანტრალური აზია“ შემადგენელ ნაწილს და იგი მომზადდა განათლების პოლიტიკის, დაგეგმვისა და მართვის საერთაშორისო ინსტიტუტის მკვლევარების მიერ. ნაშრომში განხილულია საქართველოს სკოლების…

    გამოქვეყნდა UNESCO-ს განათლების გლობალური მონიტორინგის რეგიონული ანგარიში- “ცენტრალური და აღმოსავლეთ ევროპა, კავკასია და ცენტრელური აზია: ლიდერობა ინკლუზიისთვის”

    განათლების გლობალური მონიტორინგის რეგიონული ანგარიში ეფუძნება 2024-25 წლების გლობალური მონიტორინგის ანგარიშის მიდგომებს და ეყრდნობა პარტნიორი ორგანიზაციებისა და კონტრიბუტორების გამოცდილებებს. ანგარიში წარმოაჩენს შედარებით ანალიზს ინკლუზიური განათლების ლიდერობის პრაქტიკის შესახებ, რომელიც აერთიანებს რვა ქვეყნის (ალბანეთი, ბოსნია და ჰერცეგოვინა, ესტონეთი, საქართველო, ყირგიზეთი, მოლდოვა,…

    (English) UNESCO Global Education Monitoring Report regional edition “Central and Eastern Europe, the Caucasus and Central Asia report: Lead for inclusion” has been released

    Sorry, this entry is only available in English.

    (English) UNESCO Global Education Monitoring Report 2024/25 has been published

    Sorry, this entry is only available in English.

    გამოქვეყნდა UNESCO-ს გლობალური განათლების მონიტორინგის 2024/25 წლების ანგარიში

    იუნესკოს გლობალურიგანათლებისმონიტორინგის 2024/25 წლების ანგარიში (GEM Report), რომელიც განათლებაში ლიდერობის თემას ეძღვნება, ხელმისაწვდომი გახდა დაინტერესებული საზოგადოებისათვის. დოკუმენტის ხილვა შესაძლებელია შემდეგ ბმულზე https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000391406 ასევე, ხელმისაწვდომია PEER (Profiles Enhancing Education Reviews) მიმოხილვა სკოლის ლიდერობაზე (https://education-profiles.org/themes/~school-leadership), სადაც შესაძლებელია 211 ქვეყნის და მათ შორის…

    UNESCO-ს გლობალური განათლების მონიტორინგის ანგარიში 2024/25

    განათლების პოლიტიკის, დაგეგმვისა და მართვის საერთაშორისო ინსტიტუტიმონაწილეობს იუნესკოსგლობალურიგანათლებისმონიტორინგის ანგარიშის(GEM Report)შემუშავებაში. იუნესკოს ანგარიშიწარმოადგენსგლობალურსაზოგადოებრივ სიკეთეს, რომელიც ემსახურება მდგრადი განვითარების მეოთხე მიზნის მიღწევას (SDG4: ხარისხიანი განათლება). 2002 წელს დაარსებულიგლობალურიგანათლებისმონიტორინგი წარმოადგენს დამოუკიდებელ ანგარიშს, რომელის შედეგებსაციუნესკოპერიოდულად აქვეყნებს. 2024/25 წლებში ანგარიშიფოკუსირებული იქნებალიდერობასადა განათლებაზე.სკოლის ლიდერობა განათლების ხარისხისა…

    ახალი რეგიონული პროექტი

    განათლების პოლიტიკის, დაგეგმვის და მართვის საერთაშორისო ინსტიტუტი მონაწილეობას იღებს ახალ რეგიონულ პროექტში “სოციალური უთანასწორობა და კეთილსინდისიერება ურბანულ საჯარო სკოლებში ჩარიცხვისას”. პროექტის განხორციელება 2021 წლის ოქტომბრიდან დაიწყო და საქართველოსთან ერთად მასში ჩართულია პარტნიორი ორგანიზაციები მოლდოვადან, სომხეთიდან, აზერბაიჯანიდან, ყირგიზეთიდან და რუსეთიდან. პროექტის…

    კეთილსინდისიერება ადამიანური და ფინანსური რესურსების გამოყენებისას განათლებაში (ქართულ ენაზე)

    ქართულად ითარგმნა და გამოქვეყნდა გამოყენებითი პოლიტიკისა და კეთილსინდისიერების ცენტრის (CAPI) და განათლების პოლიტიკის ინსტიტუტების ქსელის (NEPC) ერთობლივი ანგარიში სკოლებში კეთილსინდისიერების შესახებ ადამიანური და ფინანსური რესურსების მართვისას, რომელიც მომზადდა საერთაშორისო პროექტის „კეთილსინიდისიერება განათლების სისტემაში“ ფარგლებში, ღია საზოგადოების ფონდების განათლების მხარდაჭერის პროგრამის…

    განათლების გლობალური მონიტორინგის ანგარიში – “ინკლუზია და განათლება: ყველა, ნიშნავს ყველას”

    გამოქვეყნდა იუნესკოს ახალი ანალიზი, რომელიც მოიცავს ცენტრალური და აღმოსავლეთ ევროპის, კავკასიის და შუა აზიის 30 ქვეყნის განათლების სისტემებს. 2021 წლის განათლების გლობალური მონიტორინგის ანგარიში ცენტრალური და აღმოსავლეთ ევროპის, კავკასიის და შუა აზიის ქვეყნებისთვის – „ინკლუზია და განათლება: ყველა, ნიშნავს ყველას”…