გამოქვეყნებული ანგარიში წარმოადგენს 2025 წლის განათლების გლობალური მონიტორინგის (GEM) რეგიონული ანგარიშის „ლიდერობა ინკლუზიური განათლებისთვის- ცენტრალური და აღმოსავლეთ ევროპა, კავკასია და ცანტრალური აზია“ შემადგენელ ნაწილს და იგი მომზადდა განათლების პოლიტიკის, დაგეგმვისა და მართვის საერთაშორისო ინსტიტუტის მკვლევარების მიერ. ნაშრომში განხილულია საქართველოს სკოლების დონეზე ინკლუზიური ლიდერობის აქტუალური საკითხები. დოკუმენტის სრული ვერსია შეგიძლიათ იხილოთ https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000392899_geo