• ორშ – პარ :10:00 – 18:00
  • + 995 322 23 44 33
  • info@eppm.org.ge
  • ექსპერტობის მსურველთათვი

    ექსპერტთა მსურველებმა გთხოვთ წარმოადგინოთ ელექტრონული განაცხადი (ავტობიოგრაფია ქართულ და ინგლისურ ენაზე, სამოტივაციო წერილი) შემდეგ მისამართზე info@eppm.org.ge. წერილის სათაურში გთხოვთ მიუთითოთ ექსპერტობის კატეგორია, რომელზედაც აკეთებთ განაცხადს.

    ზოგადი განათლების ექსპერტთა მინიმალური საკვალიფიკაციო მოთხოვნებია:

    ა) მაგისტრი ან მასთან გათანაბრებული ხარისხი;

    ბ) ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების ფუნქციონირების, მასში მიმდინარე პროცესებისა და სპეციფიკის ცოდნა, რაც დასტურდება შესაბამისი სამუშაო გამოცდილებით;

    გ) ზოგადი განათლებასთან დაკავშირებული სამართლებრივი აქტების ცოდნა:

    „ზოგადი განათლების შესახებ“ საქართველოს კანონი;

    „განათლების ხარისხის განვითარების შესახებ“ საქართველოს კანონი;

    „ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს მთავრობის 2004 წლის 18 ოქტომბრის №84 დადგენილება;

    „ეროვნული სასწავლო გეგმის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2016 წლის 18 მაისის №40/ნ ბრძანება;

    „საგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის დებულებისა და საფასურის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2010 წლის 1 ოქტომბრის № 99/ნ ბრძანება;

    „საგანმანათლებლო დაწესებულებების საგანმანათლებლო პროგრამების აკრედიტაციის დებულებისა და საფასურის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2010 წლის 4 მაისის №65/ნ ბრძანება;

    „მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს მთავრობის 2015 წლის 20 თებერვლის №68 დადგენილება;

    დ) კომპიუტერული უნარების ქონა;

    ე) გუნდური მუშაობისა და ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;

    ვ) მონაცემების შეგროვების, ანალიზისა და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარი.

     

    პროფესიული განათლების ექსპერტთა მინიმალური საკვალიფიკაციო მოთხოვნებია:

    ა) პროფესიული ან აკადემიური უმაღლესი განათლება (აღნიშნული მოთხოვნა არ ატარებს სავალდებულო ხასიათს პროფესიული ნიშნით ექსპერტის შერჩევისას, თუ დარგის სპეციალისტის კვალიფიკაცია დასტურდება შესაბამის სფეროში მუშაობის არანაკლებ 5 წლიანი გამოცდილებით);

    ბ) პროფესიული საგანმანათლებლო დაწესებულების ფუნქციონირების, მასში მიმდინარე პროცესებისა და სპეციფიკის ცოდნა, რაც დასტურდება შესაბამისი სამუშაო გამოცდილებით ან დარგის სპეციალისტის კვალიფიკაცია, რაც დასტურდება შესაბამის სფეროში მუშაობის არანაკლებ 5 წლიანი გამოცდილებით;

    გ) პროფესიულ განათლებასთან დაკავშირებული სამართლებრივი აქტების ცოდნა:

    „პროფესიული განათლების შესახებ“ საქართველოს კანონი;

    „განათლების ხარისხის განვითარების შესახებ“ საქართველოს კანონი;

    „საგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის დებულებისა და საფასურის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2010 წლის 1 ოქტომბრის №99/ნ ბრძანება;

    „საგანმანათლებლო დაწესებულებების საგანმანათლებლო პროგრამების აკრედიტაციის დებულებისა და საფასურის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2010 წლის 4 მაისის №65/ნ ბრძანება;

    „პროფესიული საგანმანათლებლო პროგრამების კრედიტებით გაანგარიშების წესის დამტკიცების შესახებ“, საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2010 წლის 10 დეკემბრის №121/ნ ბრძანება;

    „ეროვნული საკვალიფიკაციო ჩარჩოს დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2010 წლის 10 დეკემბრის №120/ნ ბრძანება;

    დ)  კომპიუტერული უნარების ქონა;

    ე) გუნდური მუშაობისა და ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;

    ვ) მონაცემების შეგროვების, ანალიზისა და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარი.

     

    უმაღლესი განათლების ექსპერტთა მინიმალური საკვალიფიკაციო მოთხოვნებია:

    ა) მაგისტრის ან მასთან გათანაბრებული აკადემიური ხარისხი; ხოლო, საგანმანათლებლო პროგრამებისა და კვლევითი ნაწილის ექსპერტობის კანდიდატს უნდა გააჩნდეს დოქტორის ან მასთან გათანაბრებული აკადემიური ხარისხი ან იყოს დოქტორანტი და ჰქონდეს უმაღლესი საგანმანათლებლო პროგრამის შემუშავებაში, განხორციელებასა და განვითარებაში მონაწილეობის გამოცდილება და/ან კვლევის განხორციელებისა და/ან კვლევითი პროექტების მართვის გამოცდილება. აღნიშნული მოთხოვნა არ ეხება დამსაქმებლის და სტუდენტის კვოტით განსაზღვრულ ექსპერტთა კორპუსის წევრებს;

    ბ) უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებების საქმიანობის კონკრეტული მიმართულების სპეციფიკის ცოდნა და გამოცდილება;

    გ) უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებების ფუნქციონირების, მასში მიმდინარე პროცესებისა და სპეციფიკის ცოდნა, რაც დასტურდება შესაბამისი სამუშაო გამოცდილებით;

    დ) „ევროპის უმაღლესი განათლების სივრცეში ხარისხის უზრუნველყოფის სტანდარტების და სახელმძღვანელო პრინციპების (ESG)“ 2015 წლის დოკუმენტის ცოდნა, ბოლონიის პროცესის შესახებ ზოგადი ცოდნა და უმაღლეს განათლებასთან დაკავშირებული სამართლებრივი აქტების ცოდნა:

    „უმაღლესი განათლების შესახებ“ საქართველოს კანონი;

    „განათლების ხარისხის განვითარების შესახებ“ საქართველოს კანონი;

    „საგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის დებულებისა და საფასურის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2010 წლის 1 ოქტომბრის №99/ნ ბრძანება;

    „ეროვნული საკვალიფიკაციო ჩარჩოს დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2010 წლის 10 დეკემბრის №120/ნ ბრძანება;

    შესაბამისი სფეროს დარგობრივი მახასიათებლები.

    ე) კომპიუტერული უნარების ქონა;

    ვ) გუნდური მუშაობისა და ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;

    ზ) მონაცემების შეგროვების, ანალიზისა და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარი;

    თ) ინგლისური ენის ცოდნა.

     

    დამსაქმებელთა მინიმალური საკვალიფიკაციო მოთხოვნებია:

    ა) მაგისტრი ან მასთან გათანაბრებული აკადემიური ხარისხი; დარგის სპეციფიკის გათვალისწინებით ექსპერტს შეიძლება ჰქონდეს ბაკალავრის ან მასთან გათანაბრებული აკადემიური ხარისხი და შესაბამის სფეროში მუშაობის გამორჩეული გამოცდილება;

    ბ) სფეროში საშუალო ან ზედა რგოლის მენეჯერულ პოზიციებზე მუშაობის გამოცდილება;

    გ) ექსპერტთა კორპუსში შეყვანის დროისთვის მოქმედი დამსაქმებლის სტატუსის ქონა;

    დ) ინგლისური ენის ცოდნა

    ე) სასურველია დამსაქმებელ ექსპერტს ჰქონდეს საგანმანათლებლო დაწესებულებაში მუშაობის გამოცდილება;

    ვ) დამსაქმებელ ექსპერტს არ მოეთხოვება ექსპერტთა კორპუსის შემადგენლობაში შეყვანის დროისთვის განათლების სფეროში მოქმედი კანონმდებლობის ცოდნა.

     

    უმაღლესი განათლების ექსპერტთა კორპუსის წევრ საერთაშორისო ექსპერტთა საკვალიფიკაციო მოთხოვნებია:

    ა) განათლების სფეროში ექსპერტული, საკონსულტაციო, სწავლების, ადმინისტრირების ან/და კვლევითი საქმიანობის მინიმუმ 10 წლიანი გამოცდილება ან უცხოურ ხარისხის უზრუნველყოფის განმახორციელებელ ინსტიტუციებთან ინსტიტუციური/პროგრამული შეფასების ექსპერტის რანგში თანამშრომლობის გამოცდილება;

    ბ) ინგლისური ენის ცოდნა;

    გ) საერთაშორისო ექსპერტს არ მოეთხოვებათ ექსპერტთა კორპუსის შემადგენლობაში შეყვანის დროისათვის განათლების სფეროში მოქმედი საქართველოს კანონმდებლობის ცოდნა.

     

    უმაღლესი განათლების ექსპერტთა კორპუსის წევრი სტუდენტის საკვალიფიკაციო მოთხოვნებია:

    ა) სტუდენტის  სტატუსის ქონა;

    ბ) მაღალი აკადემიური მოსწრება;

    გ) სტუდენტურ და საგანმანათლებლო აქტივობებში ჩართულობა;

    დ) „ევროპის უმაღლესი განათლების სივრცეში ხარისხის უზრუნველყოფის სტანდარტების და სახელმძღვანელო პრინციპების (ESG)“ 2015 წლის დოკუმენტისა და განათლების სფეროსთან დაკავშირებული შესაბამისი სამართლებრივი აქტების ცოდნა:

    „უმაღლესი განათლების შესახებ“ საქართველოს კანონი;

    „განათლების ხარისხის განვითარების შესახებ“ საქართველოს კანონი;

    „საგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის დებულებისა და საფასურის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2010 წლის 1 ოქტომბრის №99/ნ ბრძანება;

    „საგანმანათლებლო დაწესებულებების საგანმანათლებლო პროგრამების აკრედიტაციის დებულებისა და საფასურის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2010 წლის 4 მაისის №65/ნ ბრძანება;

    ე) გუნდური მუშაობისა და ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;

    ვ) მონაცემების შეგროვების, ანალიზისა და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარი;

    თ)  ინგლისური ენის ცოდნა (აკრედიტაციის ექსპერტთა კორპუსის წევრი სტუდენტისთვის – სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა).

     

    მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ექსპერტთა მინიმალური საკვალიფიკაციო მოთხოვნებია:

    ა) მაგისტრის ან მასთან გათანაბრებული ხარისხი ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ საგნობრივ დისციპლინებში ან ფსიქოლოგიაში, ან პედაგოგიკაში;

    ბ) ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების ფუნქციონირების, მასში მიმდინარე პროცესებისა და სპეციფიკის ცოდნა, რაც დასტურდება შესაბამისი სამუშაო გამოცდილებით;

    გ) პროგრამის/ტრენინგ-მოდულის შემუშავებისა და განვითარების პროცესში მონაწილეობის გამოცდილება;

    დ) მასწავლებლის პროფესიასთან დაკავშირებული სამართლებრივი აქტების ცოდნა:

    „ზოგადი განათლების შესახებ“ საქართველოს კანონი;

    „ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს მთავრობის 2004 წლის 18 ოქტომბრის №84 დადგენილება;

    „განათლების ხარისხის განვითარების შესახებ“ საქართველოს კანონი;

    „ეროვნული სასწავლო გეგმის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2016 წლის 18 მაისის №40/ნ ბრძანება;

    „მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს მთავრობის 2015 წლის 20 თებერვლის №68 დადგენილება;

    ე) კომპიუტერული უნარების ქონა;

    ვ) გუნდური მუშაობისა და ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;

    ზ) მონაცემების შეგროვების, ანალიზისა და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარი.

    ექსპერტთა კორპუსის წევრების შერჩევისას ინსტიტუტი უფლებამოსილია დაადგინოს დამატებითი/განსხვავებული საკვალიფიკაციო მოთხოვნები.